Direktlänk till inlägg 5 september 2015

Jag äcklas

Av grodmamman - 5 september 2015 23:11

Skadat mig.
Jag har inte tränat på snart 6 månader. Inget alls!
Svullnat upp äter godis och chips dricker läsk.
Skadar min kropp, sånt som jag inte ätit mycket av förr.
Äcklas över mitt beteende.
Håller på att bli fet.
Har inte ställt mig på vågen... Men jag vet. Minst fem kilo om inte mer!
Säkert nära 70 kg nu.
Äter som en gris ?. Onyttigt.
Hur ska jag bryta det?
Jag har blivit som du!
Du som gnäller när jag äter rätt och tränar och mår bra.
Nu mår jag inte bra.
Svullen i magen. Öm i kroppen,som ledvärk.
Nä fy!
På måndag är det slut jag lovar.
Fet gris ??
Nej jag ska aldrig bli en tjock kärring!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodmamman - 3 mars 2018 00:57

Hur många ggr har inte du sagt saker som sårat mig? Att jag är inkompetent, att jag är vek att mitt barn saknar hjärna, att han är helt djävla dum i huvudet. Kanske det är så, kanske du haft rätt, men vet du hur ont det har gjort för mig, det du sa...

Av grodmamman - 9 januari 2017 00:38

Jag har varit borta i tre dagar nu. Ingen har ringt ingen har hört av sig ens. Bara lillan och det var då du var dum och bröt hennes pensel för att hon petade på dig. Säkert störde hon dig. Jag vet hur hon kan vara.. Men du kunde ju ha bara kas...

Av grodmamman - 23 november 2016 20:24

Allt är så tråkigt jobba städa laga mat. Ingen bryr att hjälpa till. Tjata gnälla orkar inte tjata. Mamma mamma. Lever om hela tiden. Jag vill vara själv. Dra iväg härifrån. Bort! Det finns aldrig tid för mig. Mamma mamma. Åhhhh städa unda...

Av grodmamman - 23 november 2016 20:16

Känner mig så less Less less på allt. Städa, laga mat, plugga, ungarna. Ingen bryr att hjälpa till, man ska bara serva alla, vars till lags. Mamma mamma mamma! ...

Av grodmamman - 14 juni 2016 20:36

Ja jag skulle gärna äta det... Men det går inte ensam. Det går inte att laga mat i en familj där den andra partern inte vill öht inte ens försöka. Man är bara knäpp. Sen är det ännu svårare då ett av barnen är mjölkprotein allergisk. Det finn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards