Alla inlägg under januari 2015

Av grodmamman - 22 januari 2015 14:15

Om du tycker att det är så bra att du inte mår kommer hem till Sverige igen så stanna kvar. Jag har inte engagerat mig i sängen med dig av den anledningen att du inte vill ha en bra relation med mig. Skiter blanka fan i alla former av stöd till de som inte är något att ha.
Ge mig din kärlek och respekt då ska jag visa dig hur du kan leva med mig
Själv tycker jag att jag inte ens vet vad jag känner längre... Jag äter alltid mat på jobbet och kunde därför inte delta i minnesstunden.
Borde vi göra om det? Det vore vänligt men jag kan inte bara komma utan problem.
Det måste du ju redan ha förstått.
Ge dig lite mer än att vara med på att det var fysiska aktiviteter för att jag inte ens vet vad du menar.

Med T9 kan man ha roligt. ?

Av grodmamman - 20 januari 2015 08:57

Att jag pratat om kost och träning? Ja lite gör det det... Du är lite kraftigare än mig. Inte tjock men på väg att bli...
Jag äter bra mat alltid mat.
Alltid frukost, gröt, müsli, ägg, makrill etc
Vad äter du?
Kaffe och en macka? Bra frukost?
Nej.
Äter du lunch? Nähäpp du hinner inte..
Jag äter alltid lunch oftast rester från gårdagens middag. Hemlagat såklart.
Köper otroligt sällan färdiga rätter.
Gör du det? Ja snabbt och enkelt,du hinner inte när du jobbar så mycket.
Om jag säger att JAG inte hann äta..
Ingen middag idag, det var så mkt att göra på jobbet.
Jag tog proteinpulver istället..
Då reagerar du!
Att jag ersätter mat. Med pulver...
Jag som äter bättre än dig?
Jag äter mat och proteinpulver efter träningen.
Tränar du?
Nej just ja du hann ju inte...
Pulver ersätter inte mat för mig.
Men det är bra näring när jag inte har tid att äta, körigt på jobbet. Då är det bra.
Hade jag sagt en varma koppen, hade du aldrig reagerat.
Enl mig innehåller det bara en massa skit. Som allt annat snabb mat gör.
Nej klaga inte på mig.
Jag mår bra min kropp är mer tränad än din trots juluppehållet.

Av grodmamman - 18 januari 2015 00:17

Jag vägrar bli just det. Jag har slöat till igen. Ätit massor med socker och druckit läsk. Inte tränat alls.
Det resulterade i att kärlekshandtagen som det så vackert heter är tillbaka. Magen är mer svullen och jag är trött och slö.
Julen då slappar man det är legalt. Det får man, men nu gäller det att inte släppa kontrollen, inte låta det gå för långt.
Jag har aldrig varit tjock, vägrar bli det.
Andra får göra som dom vill,vara hur dom vill.
Det är jag jag mår inte bra av detta. Äcklas av detta.
Nej jag har inte en ätstörning!
Jag tar hand om min kropp. Äter mat och dricker ordentligt.
Jag försöker äta sunt och unnar mig gotter ibland.
Det måste man men inte för mkt.
Å inte jämt.
JAG mår bra av detta.
JAG vill inte bli tjock och därför gör jag något åt det nu!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards