Alla inlägg under mars 2015

Av grodmamman - 2 mars 2015 11:11

Så säger man inte till någon. Bara för att man råkar göra fel. Så skriker du att man är en idiot, saknar hjärna och är helt inkompetent. Att man aldrig kan titta och se hur det ska vara.
Du fortsätter att gapa och tjata tills man själv blir förbannad och skriker tillbaka. Fula ord, men då tar det hus i helvete, ingen får skrika sånt åt dig.
Att någon annan är otrevlig det ser du direkt.
Ska du ta att man är otrevlig och kallar dig idiot och är spydig?
Nej men ska vi ta att du börjar med dom orden?
Klart som fan att du får tillbaka.
Jag klarar att svälja ibland, inte alltid och då rinner bägaren över.
Igår var det så uppenbart att det var du som började!
Sen att du inte inser ditt eget fel. Det gör du aldrig!
Allt är andras fel? Vad har du för problem?
Du är inte perfekt. Ingen är det. Inte jag heller och jag inser det.
Jag kan förlåta om jag gör fel, jag erkänner men aldrig du!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards